Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Ευχαριστίες Μάνθου Βίλλα προς τα ηλεκτρονικά μέσα του νησιού μας

Αγαπητοί μου συμπατριώτες Με την λήξη της θητείας μου ως περιφερειακού συμβούλου Νοτίου Αιγαίου της Περιφερειακής   Ενότητας Τήν...



Αγαπητοί μου συμπατριώτες
Με την λήξη της θητείας μου ως περιφερειακού συμβούλου Νοτίου Αιγαίου της Περιφερειακής  Ενότητας Τήνου για το χρονικό διάστημα 1-1-2011 εως 31-8-2014 και συνάμα ως Επάρχου Τήνου  (δηλαδή ως εντεταλμένου από τον Περιφερειάρχη για τις υπηρεσίες της περιφέρειας στην Τήνο και  για τα θέματα που απασχολούν την περιφέρεια στην Τήνο) επιθυμώ δια της παρούσης επιστολής μου να σας εκφράσω τις ευχαριστίες μου για την προβολή του έργου της περιφέρειας μας,  μέσω της εφημερίδας σας όλο αυτό το διάστημα.
Συνάμα επιτρέψτε μου να σας εκφράσω και τα θερμά μου συγχαρητήρια για το έργο της ενημέρωσης και της προβολής των θεμάτων της Τήνου μα και γενικότερα, που επιτελείτε μέσω της εγκρίτου εφημερίδος σας. Επειδή έχω ασχοληθεί με την τοπική δημοσιογραφία επί 25 συνεχή χρόνια μέσω των εφημερίδων «τηνιακή φωνή»   και «τηνιακή ενδοχώρα» (1985-2010) γνωρίζω πάρα πολύ καλά πόσο δύσκολη είναι η έκδοση μιας ειδησεογραφικης εφημερίδας και πόσο περίσσευμα ψυχής απαιτεί.
Πιστεύω ακράδαντα ότι οι τοπικές εφημερίδες αποτελούν σημαντικό  παράγοντα ελέγχου της κάθε εξουσίας του τόπου και συνάμα ισχυρό τους σύμμαχο στην τοπική ανάπτυξη, αν βέβαια καταφέρουν να  εδραιώσουν μεταξύ τους ένα δεσμό αλληλοκατανόησης και συνεργασίας, που θα αποσκοπεί μόνο στο καλό του τόπου.
Αντιλαμβάνεστε ότι η συγκεκριμένη πράξη της έκφρασης των συναισθημάτων μου δεν είναι μια τυπική εκδήλωση αβρότητας εκ μέρους μου, αλλά  είναι ειλικρινής και ανιδιοτελής, αφού πλέον δεν συνεχίζω να υπηρετώ τα κοινά του τόπου μας.
Με ισχυρή την πεποίθηση ότι θα συνεχίσετε την προσφορά σας στην ενημέρωση  και στην Τήνο μας μέσω της ηλεκτρονικής εφημερίδας σας, εύχομαι  καλή δύναμη και καλή αντάμωση στο μέλλον.


Βίλλας Ματθαίος