Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Ευχαριστήριο από τον Βιδάλη Κωνσταντίνο.

Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όλους εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας και αναδείξατε το  συνδιασμό  ΤΗΝΟΣ / ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ...

Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όλους εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας
και αναδείξατε το  συνδιασμό  ΤΗΝΟΣ / ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ νικητή των δημοτικών  εκλογών και δήμαρχο τον Σίμο Ορφανό.
Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι και σε αυτή την επανεκλογή μου θα δώσω τον καλύτερο μου
εαυτό γιατί όταν γεννήθηκα και άρχισα να καταλαβαίνω οι γονείς μου, μου έμαθαν δύο λέξεις:  ΚΕΡΔΙΖΩ - ΧΑΝΩ, εγώ διάλεξα την πρώτη. Η ζωή όμως πολλές φορές μου έδωσε την δεύτερη.

Ευχαριστώ την Παναγία μας που μου έμαθε και μία τρίτη '' ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ''.
Ευχαριστώ τον δήμαρχο Σίμο Ορφανό για την τιμή που μου έκανε να ξανασυμμετέχω
στο ανανεωμένο ψηφοδέλτιο και όλους τους συνυποψυφίους μου για την συνεργασία τους και την αγάπη τους. Τελευταίους άφησα την οικογένεια μου, την γυναίκα μου και τα παιδιά μου για την συμμετοχή τους στην επιτυχία του συνδυασμού και τη δική μου.
Εύχομαι σε όλους μας καλή δύναμη, με πίστη στον άνθρωπο και της δυνατότητές του.



                                                                                       Βιδάλης Κωνσταντίνος