Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Ευχαριστήριο του Γρηγόρη Κανακάρη για την προσφορά των συμπολιτών του!!

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Η Ρ Ι Ο Νιώθω την ανάγκη να σας ευχαριστήσω και εγγράφως όλους σας για τη σημαντική προσφορά σας, ιδιαίτερα στις δύσκολ...

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Η Ρ Ι Ο
Νιώθω την ανάγκη να σας ευχαριστήσω και εγγράφως όλους σας για τη σημαντική προσφορά σας, ιδιαίτερα στις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε λίγο ή πιο πολύ όλοι μας, που ήρθε να με στηρίξει στην δύσκολη συγκυρία που μου επιφύλαξε η εγκληματική συμπεριφορά αγνώστου σε μένα δράστη ή δραστών και που είχει σαν αποτέλεσμα να καθηλωθώ στο σπίτι μου επί χρονικό διάστημα άνω των 30 ημερών. Η προσφορά σας έπιασε αμέσως τόπο διότι μπόρεσα να επισκευάσω όσο πιο γρήγορα το αναπηρικό μου αμαξίδιο σε ειδικό συνεργείο της Θεσσαλονίκης και ήδη κυκλοφορώ στην πόλη μας, άρχισα να ξαναπηγαίνω στα δημοτικά συμβούλια και βλέπω πάλι το μέλλον με αισιοδοξία και χαμόγελο. Βέβαια ταυτόχρονα προσπαθώ να βρω μια λύση, ως προς το ζήτημα της αντικατάστασης του καταστραφέντος, συνέπεια του εμπρησμού, ειδικού τύπου αυτοκινήτου μου. 

Η Μεγαλόχαρη και ο Θεός να σας έχει όλους καλά! Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ σε σας και στις οικογένειες σας και πάντα να στηρίζεται συνανθρώπους μας που τυχόν δοκιμάζονται ανάλογα με μένα.
Τήνος 23 Δεκέμβρη 2013.

Γρηγόρης Κανακάρης του Ιωάννου.