Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Δήλωση Δημάρχου Τήνου για το Κοινωνικό Φαρμακείο

Δηλώνω την ικανοποίησή μου για τις εξηγήσεις, διευκρινίσεις και αποσύρσεις επίμαχων φράσεων, από πλευράς Ανοικτής Επιτροπής Αλληλεγγύης,...

Δηλώνω την ικανοποίησή μου για τις εξηγήσεις, διευκρινίσεις και αποσύρσεις επίμαχων φράσεων, από πλευράς Ανοικτής Επιτροπής Αλληλεγγύης, χθες 27/6. Για μένα το θέμα θεωρείται λήξαν. Η ηθική και οικονομική αιμορραγία σε δικαστικές αίθουσες δεν αρμόζει σε κανέναν αλλά και κάποιες φορές είναι μονόδρομος, όταν δηλαδή θίγονται σημαντικές αξίες ενός προσώπου, όπως η τιμή του και η ακεραιότητά του ως Δημάρχου. Και βέβαια πίσω από την εικόνα ενός Δημάρχου δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει ένας άνθρωπος, συναισθήματα, παιδιά, γονείς. Και στο βωμό μιας πολιτικής αντιπαράθεσης δεν μπορεί να ισοπεδώνονται όλα αυτά.
Δεν το κρύβω ότι οι συγκεκριμένες φράσεις, μου προκάλεσαν μεγάλη θλίψη γιατί έθιξαν άδικα μια πλευρά που δεν έχω συνηθίσει να αμφισβητείται στην πορεία μου: την εντιμότητα και την ηθική ακεραιότητά μου ως δημόσιου άνδρα. Και λέω άδικα γιατί βλέπω στα μάτια τους συμπολίτες μου, 22,5 χρόνια μετά συνεχούς παρουσίας στα αυτοδιοικητικά του τόπου, καθαρός. Αν είμαι καλός ή κακός Δήμαρχος, το κρίνει ο καθένας σε καθημερινή βάση και η υπομονή μου στην σκληρή κριτική είναι γνωστή. Αρκεί να μην παραβιάζονται όρια, όπως αυτά που περιέγραψα.
Ομολογώ λοιπόν δημόσια ότι η εξέλιξη αυτή με τα μέλη της Επιτροπής Αλληλεγγύης, με ανακούφισε και με χαροποίησε.
Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου, καλή συνέχεια στο Κοινωνικό Φαρμακείο Τήνου.
Παναγιώτης Κροντηράς

Δήμαρχος Τήνου