Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Το Σχόλιο - Παρέμβαση του κ. Γιάννη Δελώτη προς τον Δήμο Τήνου

Πάντα πίστευα ότι αν συμμετέχω ως πολίτης σε ημερίδες ή συζητήσεις που αφορούν το καλό της τοπικής κοινωνίας είτε σαν καλεσμένος , είτε...


Πάντα πίστευα ότι αν συμμετέχω ως πολίτης σε ημερίδες ή συζητήσεις που αφορούν το καλό της τοπικής κοινωνίας είτε σαν καλεσμένος , είτε για να εξασκήσω το  δικαίωμά μου , αυτό της συμμετοχής , στα πλαίσια μιας δημοκρατίας , δεν είναι για αυτοπροβολή  , αλλά από την πίστη ότι , αν όχι να ακουστώ ,τουλάχιστον να ικανοποιήσω την ψευδαίσθηση της συμμετοχής μου .
Γιατί για ψευδαίσθηση τελικά πρόκειται όταν αποδεικνύεται ότι όχι μόνο δεν ακούγεται η παρέμβασή μου και η άποψή μου , αλλά αποκρύπτεται κιόλας  γιατί δεν άρεσε και γιατί ενόχλησε .
Αυτές οι πρακτικές , απόρροια μιμικής συμπεριφοράς και αντιγραφής από τη στάση των μεγάλων ΜΜΕ  φιλοκυβερνητικά προσκείμενων ,  που κατακρίνονται κατά καιρούς για λογοκρισία και διαστρέβλωση , δυστυχώς δεν πίστευα ότι θα χαρακτήριζαν και την υπάρχουσα δημοτική αρχή .  
Και η παρέμβασή μου δεν ήταν τίποτε άλλο από το εξής :  
Στην ημερίδα που οργάνωσε ο δήμος στις 29 Μαρτίου με θέμα την τουριστική ανάπτυξη του νησιού , εγώ απλά διάβασα ένα απόσπασμα από το προεκλογικό πρόγραμμα της σημερινής δημοτικής αρχής με τίτλο <<.. η δική μας απάντηση στην Κρίση … Ο αγώνας για το σήμερα και το αύριο …>> , που αφορούσε το πρόγραμμα του δήμου για την τουριστική ανάπτυξη στην Τήνο και πως θα αντιμετωπιστεί η κρίση . Και επισήμανα
 ότι τρία χρόνια μετά θεωρείται σημαντικό και σπουδαίο η συγκρότηση επιτροπών !!! Γιατί μόνο αυτό έχει γίνει !!
Η παρέμβασή μου όχι μόνο δεν αναφέρθηκε σε κανένα τοπικό μέσο επικοινωνίας, αλλά κόπηκε και το αντίστοιχο απόσπασμα από την αναμετάδοση του καναλιού του Εξώμβουργο tv !!
Και εδώ είναι το παράδοξο ! Αν ο δήμος ενοχλείται ακούγοντας το προεκλογικό πρόγραμμά του , αυτό που προώθησε ως απάντηση στην κρίση τόσο πολύ ώστε να προβεί σε τέτοιου είδους ενέργειες  , γιατί τότε ξαναλέει τα ίδια? Τι  να κάνουμε τα γραπτά τους μένουν και υπάρχουν !!
Είναι μαζοχιστική συμπεριφορά ή κακέκτυπο μιας πολιτικής στρατηγικής που θεωρεί τους πολίτες χρυσόψαρα , χωρίς μνήμη  και άρα μπορεί να τους κοροϊδεύει ?
Πόσο φόβο προκάλεσε η αναμόχλευση της μνήμης που επιχείρησα ? 
Κύριοι της δημοτικής αρχής . Θα εξακολουθώ να εξασκώ το δικαίωμά μου και να συμμετέχω σε κάθε συζήτηση που αφορά το καλό του τόπου μου  για να υπενθυμίζω  κάθε φορά ότι  η ψευδαίσθηση γίνεται πραγματικότητα όταν υπάρχει μνήμη και πιστέψτε με πάρα πολλοί από εμάς θυμούνται !! 
Μας αξίζει μια άλλη Τήνος !!



Γιάννης  Δελώτης