Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Απάντηση του κ. Σίμου Ορφανού στον προέδρο του Λιμ. Ταμείου Τήνου κ. Γιώργο Σανταμούρη

Απάντηση «επί προσωπικού». Κύριε Σανταμούρη, Έχω μάθει αλλά και επιθυμώ αφού ασχολούμαι με τα δημόσια πράγματα να λειτουργώ και να αν...


Απάντηση «επί προσωπικού».

Κύριε Σανταμούρη,

Έχω μάθει αλλά και επιθυμώ αφού ασχολούμαι με τα δημόσια πράγματα να
λειτουργώ και να αναφέρομαι θεσμικά.
Δεν μου αρέσει καθόλου η διαδικασία των ανταπαντήσεων προσωπικού επιπέδου
μέσω του διαδυκτίου και ειδικά με εσένα.
Δήθεν μάγκας δεν υπήρξα ποτέ και έμαθα να ξεχωρίζω την πολιτική αντιπαράθεση
από την προσωπική.

Αναγκάζομαι λοιπόν σε απάντηση στην από 26/02/2013 επιστολή σου και δεν θα
επανέλθω όσο και αν προκληθώ προκειμένου να αντιμετωπίσω την προσωπική
σου εμπάθεια προς εμένα. Προσπαθώντας να την ερμηνεύσω με μια ψυχαναλυτική
προσέγγιση δε βρίσκω άλλο λόγο παρά την τότε συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο
Αθηναίου που σου στέρησε τη δυνατότητα να γίνεις Δήμαρχος. (Άραγε από hobby ή
για αίσθησης δύναμης ήθελες το Δημαρχιλίκι;)
Πέραν του ότι απαντάς όχι σε κάθε παράγραφο αλλά σε εκείνες που νομίζεις ότι έχεις
κάτι να πεις μάθε, αν και το ξέρεις, ότι επειδή ασχολούμαι με τα δημόσια πράγματα
είμαι δεκτικός σε κάθε καλόπιστη κριτική και ιδιαίτερα όταν συνοδεύεται και από
επιχειρήματα. Ακόμη και να ανεχτώ την άποψή σου ότι οι προτροπές μου προς την
πλειοψηφία ήταν γελοίες.
Όμως σε κανέναν μέχρι σήμερα αλλά και στη συνέχεια με τις πράξεις μου
δεν έδωσα ούτε θα δώσω το παραμικρό δικαίωμα να σκεφτεί ή να μου πει
ότι «μασάω τα λόγια μου».
Όσο για σύνδρομα και ικανότητες……… δεν επιτρέπω συζήτηση.

Υ.Γ: Επί ζητημάτων του Δήμου Τήνου.

Για τις αρμοδιότητες που μπορεί να ασκήσει σήμερα ο Δήμος παρακαλώ να
ενημερωθείς καλύτερα ή αν θες ρώτα τον Δήμαρχο γιατί επί δύο χρόνια είχε αρμόδιο
Αντιδήμαρχο (Ζαλώνης Ι.) και τώρα εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο (Ορφανός
Αντ.) για τα θέματα γεωργίας και κτηνοτροφίας.
Και μιας που πρεσβεύεις όπως λες το «αλλού αυτά και όχι σε μένα» με όσα
κοσμητικά με στολίζεις να στολίσεις και το Δήμαρχο.
Όσο για τα έργα εκατομμυρίων ευρώ που εντάχθηκαν ή είναι υπό ένταξη στο ΕΣΠΑ
όπως είπα και στο Δημοτικό Συμβούλιο κάποιοι άλλοι προηγούμενοι από εσάς στο
Δήμο Τήνου είχαν κάνει αρκετή λάντζα (βλέπε βιολογικός κ.λ.π) προστατεύοντας
τόσο το έργο των προκατόχων μου όσο και το δικό μου χωρίς μηδενιστικές αναφορές
ώστε σήμερα να φτάσουμε στις υπογραφές.
Αλήθεια βρήκες καμία μελέτη ή προετοιμασία από τον πρώην Δήμο Εξωμβούργου
για ένταξη έργου στο ΕΣΠΑ ή μόνο λόγια.
Τα υπόλοιπα. Θεσμικά στο Δημοτικό Συμβούλιο.

ΤΗΝΟΣ 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013

ΣΙΜΟΣ ΟΡΦΑΝΟΣ
Δημοτικός Σύμβουλος
τ. Δήμαρχος Τήνου

Απάντηση του προέδρου του Λιμ. Ταμείου Τήνου στο Σίμο Ορφανό σχετικά με τον Προϋπολογισμό 2013 του Δ. Τήνου 

Απάντηση του κ. Σίμου Ορφανού για τον προϋπολογισμό του Δήμου Τήνου 2013

Ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του 2013 μόνο απο την πλειοψηφία του Δήμου Τήνου | Διαβάστε τι έγινε στο  Χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο