Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Θωμαή Απέργη: Τι θυμάται από την πατρίδα της, την Τήνο και τι της λείπει;

Η Τήνος είναι το μέρος που ζουν, οι πιο σημαντικοί για μένα άνθρωποι, οι γονείς μου και θα είναι πάντα,  το σπίτι η πατρίδα μου. Νιώθω ...


Η Τήνος είναι το μέρος που ζουν, οι πιο σημαντικοί για μένα άνθρωποι, οι γονείς μου και θα είναι πάντα,  το σπίτι η πατρίδα μου. Νιώθω περήφανη, που κατάγομαι, από ένα τέτοιο νησί, που είναι ευλογημένο για πολλούς λόγους, εκτός από τη Μεγαλόχαρη. 

Μεγαλώνοντας συνειδητοποίησα πόσο τυχερή υπήρξα που μεγάλωσα στη φύση, που αναγνωρίζω τους κωδικούς, τις μυρωδιές της. 

Η Τήνος, μου έδωσε τόσες εικόνες ανεμελιάς σε συνδυασμό με την οικογενειακή θαλπωρή. Θα μπορούσα να ξεχάσω τα πλακόστρωτα, τα περβάζια, τους περιστερώνες, τις βουκαμβίλιες, όμως, ποτέ τον τρόπο που μεγάλωσα, την οικογένεια, τους παππούδες μου», δήλωσε σε συνέντευξή της, η Θωμαή  Απέργη, στο περιοδικό GLOW. 

« Τα φέρνω συχνά στη μνήμη μου και τα αναπολώ καθημερινά. Μια σκέψη, τόσο δυνατή που σε πάει πίσω στη ζεστασιά του σπιτιού».

Πηγή: entertv.gr