Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

Breaking News

latest

Γιατί απομονώθηκε στην Τήνο η Άννα Παναγιωτοπούλου

Η Άννα Παναγιωτοπούλου σε συνέντευξή της σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό αποκάλυψε τους λόγους που την οδήγησαν να αγοράσει σπίτι στην Τήν...



Η Άννα Παναγιωτοπούλου σε συνέντευξή της σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό αποκάλυψε τους λόγους που την οδήγησαν να αγοράσει σπίτι στην Τήνο και να μείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα στο νησί: «Τυχαία έκανα ένα ταξίδι στην Τήνο, αλλά, με το που πάτησα το πόδι μου στο νησί, μου βγήκε η ανάγκη της απομόνωσης. Αμέσως σκέφτηκα “Εδώ θέλω να μείνω”. Έτσι νοίκιασα σπίτι και σταμάτησα να δουλεύω τα καλοκαίρια. Άρχισα να πηγαίνω βόλτες, να μαγειρεύω, να κολυμπάω, να ζω δηλαδή σαν κανονικός άνθρωπος. Πλέον έχω το δικό μου σπίτι, που είναι απομονωμένο, πάνω σε ύψωμα, και είναι μαγικά. Πραγματικά ηρεμεί η ψυχή μου».

Πηγή: People